logo

Veřejná diskuse

Jméno:
E-mail:
Text:
smile 1 smile 2 smile 3 smile 4 smile 5
smile 6 smile 7 smile 8 smile 9 smile 10
smile 11 smile 12 smile 13 smile 14 smile 15
skrýt formulář

Reagujete na tento vzkaz:

30. 10. 2014 (23:11)
reagovat
Xletý fanda
 
Zdravím,

nedalo mi to se nepřipojit k rozjeté diskusi, jak už mnozí udělali, na téma Alkohol a kultura před zápasem.

Píši pouze svůj názor, nejsem žádný odborník, nebo sportovní poradce. Ale souhlasím s názorem, že před zápasem se za zábavou jít nemá! Alespoň ne požívat alkohol! Neříkám sedět doma před zápasem, sedět na posteli meditovat, sníst kilo banánů apod. to určitě neříkám! smile 1

Ale dle mého názoru prostě, i když se neopijete do němoty, nebo prostě nějak hodně pod obraz, (což byla obhajoba Vašich hráčů), tak to pro tělo před zápasem není asi nejlepší volba. Ano spíte sice přes 8 hodin, času do zápasu dost, to ano, ale zase je věc druhá. A to taková, že prostě i když si dám pár piv, drinků apod. tak je organismus celkově unavenější což mi mnozí z Vás tady dosvědčí! A netvrďte mi, že všichni, kteří vyrazí někam v pátek jsou o vodě, tomu nevěřím. :-) A prostě přesně jak se tady píše, tak podle mě nepodáte stejný výkon, když si těch pár drinků dáte! :-) Ale zdůrazňuji, nejsem odborník, nechci se zde pouštět do nějakých rozporů pouze a jen jsem přidal svůj názor, který si o této věci myslím. :-)

Teď trochu mimo florbal, ale proč v ostatních sportech, kteří hrají nějakou vyšší soutěž např. jako teď Vy, tak proč jakmile vidí trenér, že se hráči baví někde v klubu, tak si okamžitě balí věci a jsou z týmu vyhozeni? Protože podle mě na tématu sport a alkohol něco bude ne? :-)

Jinak abych nepřinášel jen kritiku, tak máte můj velký obdiv!!!! VŠICHNI!!! Ať už hráči, nebo vedení! To co se Vám podařilo v takhle malém městě vybudovat, to klobouk dolů!